اللهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِوَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ لاَ إِکْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَانفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ * اللّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُواْ يُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِينَ کَفَرُواْ أَوْلِيَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُون
خداى يکتا که جز او کسي شايسته ستايش نيست / او هميشه زندهء پا برجاي است /(پس) هيچ گاه خواب سبک و سنگين او را فرا نمي گيرد /آنچه در آسمان ها و آنچه در زمين است در سيطره مالکيّت و فرمانروايى اوست /مگر مي شود کسي شفاعت کند(مردم را) بدون اجازهء او / به پيدا و پنهان ايشان آگاه است / وايشان ذرّه اي از دانش او را احاطه ندارند / مگر به آنچه او بخواهد / دامنه تخت (سلطنت) او آسمانها و زمين است/ نگهداري اينها برايش کاري نيست / و او بلند مرتبه ترين و بزرگ مطلق است در دين اجباري نيست،فرق ميان پيشرفت و سقوط بيان شده است/ پس آن کس که طغيانگر بودامّا به خدا ايمان آورد به بهترين دستاويز نجات (از پرتگاه) رسيده است که پاره شدني نيست /و خدا شنوا و دانا است./ خدا پشتيبان افراد باايمان است آنها را از تاريکيها بيرون مي ‌آورد و به طرف نور ميبرد/ به همان صورت به کساني که طغيان کردند کمک ميکند چنان که آنها را از نور بيرون آورده به درون تاريکيها ميبرد/.آنهايند اهل آتش جهنّم و هميشه در آن خواهند بود دريافت کد نماد magic circle

پر بازدید کننده ترین وبلاگ تخصصی ضد فراماسونی فارسی زبان

   

به تک چشم و کلید آنخ دقت کنید!!

 

هنگام گشت و گذار برای تم های موبایل به تمی برخورد کردم که وسط آن ستاره شش پر و در یکی از راس ها تک چشم هوروس و کلید آنخ مشاهده میشود.

پس از جستجوی ساده در اینترنت اشکال دیگری تحت عنوان magic circle یافت شد که خدمتتان ارایه شده است.

 

 

نتیجه جستجو در ویکی پدیا(متن ممکنه از نظر املایی ایراد داشته باشد زیرا توسط ترجمه گر گوگل ترجمه شده است) :

دایره دایره سحر و جادو و یا حوزه فضا انجام شده توسط پزشکان از بسیاری از شاخه های مراسم سحر و جادو، که آنها به طور کلی بر این باورند انرژی را شامل خواهد شد و به شکل یک فضای مقدس، و یا آنها را به شکل حفاظت جادویی، یا هر دو را فراهم مشخص شده است. این مشخص شده اند ممکن است جسمی، در نمک یا گچ کشیده شده، برای مثال، یا صرفا تجسم شده است. اهمیت معنوی آن شبیه به آن از ماندالا و yantra [استناد مورد نیاز] در برخی از ادیان شرقی است.
 

شرایط و شیوه های متداول

به طور سنتی، محافل توسط جادوگران آیینی اعتقاد بر این شد برای تشکیل یک سد محافظ بین خود و آنچه آنها احضار کرد. [1] در دوران مدرن، به طور کلی پزشکان محافل سحر و جادو بازیگران برای مهار و تمرکز انرژی آنها باور دارند که در طول مراسم به منظور بالا بردن.

ایجاد یک دایره سحر و جادو است به عنوان ریخته گری یک دایره، دایره ریخته گری شناخته می شود، و نام های مختلف دیگر.

تکنیک

بسیاری از تکنیک های منتشر شده برای ریخته گری از یک دایره وجود دارد، و بسیاری از گروه ها و افراد از روش منحصر به فرد خود را دارند.

ویژگی های مشترک از این شیوه این است که مرز در اطراف منطقه کار ترسیم. برخی از سنت های جادوگری می گویند که باید اطراف deosil دایره سه بار ردیابی. تنوع بیش از کدام جهت باید شروع کنید.

محافل ممکن است یا ممکن است به صورت فیزیکی بر روی زمین مشخص شده، و انواع الگوهای استادانه درست شده برای نشانه گذاری دایره را می توان در grimoires و کتابچه راهنماهای جادویی، اغلب شامل نامهای فرشته و الهی است.

چنین نشانه گذاری، و یا یک دایره ساده بی پیرایه، ممکن است در گچ و نمک کشیده شده است، و یا نشان داد به وسیله های دیگر مانند بند ناف است. [1]

چهار جهت اصلی اغلب برجسته مشخص شده است، از جمله با چهار شمع. در سنت های سحر و جادو تشریفاتی چهار جهت معمولا مربوط به چهار archangels مایکل، گابریل، رافائل و امپراتور Uriel (یا Auriel)، یا چهار عنصر کلاسیک، و نیز چهار نام های مرتبط با آن از خدا.

آیین و سنت های دیگر تشریفاتی شمع بین چهارم، یعنی در شمال شرق، شمال غرب و به همین ترتیب. اغلب، طلسم خوانده شود بیان هدف و ماهیت دایره، اغلب تکرار مجموعه ای از نام های الهی و فرشته.


در ویکا

در ویکا، یک دایره است که به طور معمول نه پای در قطر، هر چند اندازه می تواند متفاوت باشد بسته به هدف دایره، و ترجیح کاستور. [2]

برخی از انواع ویکا استفاده مشترک خصیصه های رنگ تشریفاتی برای خود را "شمع چهارم: زرد از داور هوا در شرق، رنگ قرمز برای آتش سوزی در جنوب، آبی برای آب در غرب و سبز برای زمین در شمال (هر چند این خصیصه متفاوت با توجه به موقعیت جغرافیایی و فلسفه فردی).

روش معمول برای بالا بردن انرژی در درون دایره با استفاده از یک مخروط است از قدرت است. [1] [3]

اعتقاد بر این مانع به شکننده است، به طوری که ترک و یا انتقال از طریق دایره را تضعیف و یا برطرف کردن آن است. [4] این است که به عنوان "شکستن دایره" به آن اشاره شده است. [5] به طور کلی توصیه می شود که پزشکان دایره را ترک نمی کند مگر اینکه مطلقا ضروری است.

به منظور ترک یک دایره و آن را دست نخورده نگه دارید، از Wiccans معتقدند دری باید در انرژی دایره قطع شده است، به طور معمول در سمت شرق.

هر چه به بازیگران دایره مورد استفاده برای برش راهرو، مانند شمشیر، کارکنان شاغل و یا چاقو [athame]، درگاه "قطع" در دایره، که در آن هر چیزی نقطه ممکن است از طریق بدون آسیب رساندن به دایره منتقل شده است. [6 مورد استفاده قرار گرفت این باز باید پس از آن توسط "اتصال مجدد" خطوط دایره بسته شده است.

دایره است که معمولا توسط پزشک بسته پس از آنها با رسم در انرژی با athame یا هر چیز دیگری را به دایره از جمله دست خود را (معمولا در widdershins، این است که ضد جهت عقربه های ساعت، مد) مورد استفاده قرار گرفت، به پایان رسید.

این است که به نام بسته دایره یا دایره آزاد است. [6] اصطلاح "باز" ​​است که اغلب استفاده می شود، به نمایندگی از ایده های دایره گسترش یافته است و بسته به جای تلف در خود.

 

 منبع: ویکی پدیا / گوگل

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

www.MASAFPORTAL.com

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

 نوشته شده توسط Sabi در جمعه 3 خرداد 1392برچسب:,

 لينك مطلب


درباره

فراماسون ها، .دجال، شیطان پرستی، کابالا، امام زمان (عج)، ظهور، اسلام ،یهودیت،مسیحیت،دشمن شناسی، منجی شناسی، ، ائمه،پیامبر، بیت المقدس ، صهیون ، اسرائیل ، ایران ، شیعه، سنی ، وهابیت ، بهایی، بودا، رسانه
پروفايل
نويسندگان antifreemason
تازه ترين مطالب antifreemason
موضوعات
آرشيو
لينکدوني
پيوندها
ظهور نزدیک است
مقتدر مظلوم
جنبش سایبری 313
رقص شیطان
آنتی فراماسونی
سلام بر ابراهیم((شهید ابراهیم هادی))
انجمن ضد فراماسون های ایرانی
غرب شناسی
ضدماسون
ضدصیهونیست
جنبش ماسون ستیزی
دست پنهان شیطان
رئیس جمهور مجازی
دجال کیست ؟
اخبار و مقالاتی پیرامون آخرالزمان، ظهور موعود آخرالزمان عج ...
بیداری اندیشه" target="_blank" >تالار بیداری اندیشه
پخش زنده و مستقیم از حرم امام علی , حرم امام حسین , حرم حضرت ابوالفضل عباس , حرم امام موسی کاظم , حرم امام رضا . حرم امام جواد علیه السلام و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و مسجد کوفه و مسجد سهله و مدینه منوره و مکه مکرمه
پخش زنده از حرم امام حسین علیه السلام
پخش زنده حرم امام رضا علیه السلام
بانک صوت و فیلم مذهبی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان antifreemason و آدرس antifreemason.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جستجو
امکانات سايت